Veelgestelde vragen
Krijg ik een vaste thuishulp?
We begrijpen dat u graag een vertrouwd gezicht als thuishulp wilt. Daar streven we ook naar bij Axxicom Thuishulp. Onze medewerker houdt vaste dagen en tijden aan. U begrijpt dat we een vaste hulp niet altijd kunnen garanderen. Bijvoorbeeld door ziekte of vakantie van onze medewerker. In dat geval doen we er alles aan om vervanging te regelen.
Tijdens het werk heeft mijn thuishulp schade veroorzaakt. Wat nu?
Vervelend! We vragen u om zo snel mogelijk de schade te melden. Wij nemen dan contact met u op om te vragen wat er precies is gebeurd. Daarna beoordelen we de schade en bekijken we of u recht heeft op een vergoeding.
Tip: bewaar het beschadigde object. Of, als er in huis iets stuk is, laat het dan nog niet meteen repareren.
Waar kan ik terecht met suggesties of klachten?
Heeft u een suggestie? Of bent u ergens niet helemaal tevreden over? Laat het ons weten. U kunt een e-mail sturen naar onze klachtenservice. Bellen kan ook: 088 - 298 74 74. Weten hoe onze klachtenprocedure werkt? Lees dan onze procedure.