Het klantportaal is live!

14 september 2022

Met een paar muisklikken de planning voor de komende weken inzien, uw contactpersonen aanpassen of doorgeven dat u er een keer niet bent. Dit en nog veel meer kunt u met het nieuwe klantportaal van Axxicom Thuishulp. 

Steeds meer zaken kunt u via internet regelen. De bank, afspraken met de gemeente of de kapper, een reservering bij een restaurant. Online iets regelen of opzoeken gaat snel en eenvoudig. En via internet kan het 24 uur per dag, zeven dagen per week. Bij Axxicom Thuishulp maken we het u graag zo eenvoudig mogelijk. Daarom hebben we het digitale klantportaal ontwikkeld.

In het afgelopen jaar hebben we al proefgedraaid met het klantportaal. Dat bleek een succes te zijn. Daarom kan elke klant van Axxicom Thuishulp het binnenkort gebruiken. We hebben inmiddels de eerste (bijna duizend) klanten toegang gegeven. Zij hebben een brief met instructies en inloggegevens thuis gehad. De rest van de klanten zullen in fases de mogelijkheid krijgen om met een account toegang te krijgen tot het portaal. Het platform is een aanvulling op onze dienstverlening, het gebruik hiervan is geen verplichting.   

Wat kunt u met het klantportaal?
  • Uw afwezigheid doorgeven (zowel voor kortere als langere tijd)
  • De planning bekijken: wanneer komt mijn huishoudelijke hulp ook alweer?
  • Uw persoonlijke gegevens wijzigen
  • De gegevens van uw contactpersonen wijzigen
  • Contact opnemen met Axxicom Thuishulp

Gebruiken waar en wanneer u wilt
U kunt het klantportaal gebruiken waar en wanneer u maar wilt. Hierdoor ziet u op elk gewenst moment uw geplande hulpmomenten. Ook hoeft u niet langer meer voor alles te bellen met de servicedesk. Kortom, met het klantportaal kunnen we u nog beter ondersteunen.
Meer informatie over het klantportaal vindt u hier.