Klantportaal

Bij Axxicom Thuishulp zoeken we altijd naar manieren om onze dienstverlening verder te verbeteren. Of u tevreden bent over ons, heeft heel veel met de communicatie over en weer te maken. Steeds meer zaken kunt u via internet regelen. De bank, afspraken met de gemeente of de kapper, een reservering bij een restaurant. Online iets regelen of opzoeken gaat snel en eenvoudig. En via internet kan het 24 uur per dag, zeven dagen per week. Bij Axxicom Thuishulp maken we het u graag zo eenvoudig mogelijk. Vanuit deze gedachte hebben wij een digitaal klantportaal ontwikkeld.

Wat is het klantportaal?

Ons klantportaal is een website. Via het portaal kunt u:

  • Uw afwezigheid doorgeven (zowel voor kortere als langere tijd)
  • De planning bekijken: wanneer komt mijn huishoudelijke hulp ook alweer?
  • Uw persoonlijke gegevens wijzigen
  • De gegevens van uw contactpersonen wijzigen
  • Contact opnemen met Axxicom Thuishulp

U kunt het klantportaal bereiken waar en wanneer u maar wilt. Handig, want op deze manier heeft u direct inzage in uw gegevens en hoeft u niet meer in de wacht te staan.  


De instructies

Axxicom Thuishulp begrijpt dat uitleg bij dit klantportaal gewenst is.
De snelle toegang is hier beschikbaar 
De uitgebreide instructie is hier beschikbaar 

Hulp nodig?

Wellicht heeft u iemand in uw omgeving die u even op weg kan helpen, een (klein)kind, mantelzorger of onze hulp. Heeft u toch nog hulp nodig? Onze servicedesk blijft uiteraard gewoon bereikbaar, ook voor al uw andere vragen.

Zo. Aan de slag en inloggen maar!

Axxicom wenst u veel succes met het gebruik van het klantportaal. We hopen dat het klantportaal de communicatie over en weer nog meer verbetert!